Local Stronghold
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WHAHAHA IK WORD AANGEVALLEN IN 15 UUR

2 plaatsers

Ga naar beneden

WHAHAHA IK WORD AANGEVALLEN IN 15 UUR Empty WHAHAHA IK WORD AANGEVALLEN IN 15 UUR

Bericht  sumpie ma nov 26, 2007 11:06 pm

» 1 Aanval in 15:09:59 uur

*1 Ready to rumble Overval tegen cant touch this
[Legionair] [Praetoriaan] [Imperiaan] [Equites Legati] [Equites Imperatoris] [Equites Caesaris] [Ram] [Vuurkatapult] [Senator] [Kolonist]
Eenheden ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Aankomst
in 15:08:33 uur om 12:14:31 uur

Waarschijnlijk omdat ik 1 van zijn clanleden heb aangevallen die onze ally wou joinen.

oja jullie hoeveen geen troepen te sturen ik save alles wel tijd zat What a Face

sumpie

Aantal berichten : 75
Registration date : 02-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

WHAHAHA IK WORD AANGEVALLEN IN 15 UUR Empty Re: WHAHAHA IK WORD AANGEVALLEN IN 15 UUR

Bericht  moniekkie di nov 27, 2007 12:54 am

Als het niet nodig is om versterking te krijgen. Post dan ook geen berichten. Dat is niet nodig dan. En maakt het onnodig onoverzichtelijk

moniekkie

Aantal berichten : 55
Registration date : 02-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

WHAHAHA IK WORD AANGEVALLEN IN 15 UUR Empty Re: WHAHAHA IK WORD AANGEVALLEN IN 15 UUR

Bericht  sumpie di nov 27, 2007 10:32 am

Sorry ik vond het gewoon grappig Very Happy

sumpie

Aantal berichten : 75
Registration date : 02-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

WHAHAHA IK WORD AANGEVALLEN IN 15 UUR Empty Re: WHAHAHA IK WORD AANGEVALLEN IN 15 UUR

Bericht  Pleui di nov 27, 2007 6:13 pm

Was anders wel een nette aanval

Pleui
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

WHAHAHA IK WORD AANGEVALLEN IN 15 UUR Empty Re: WHAHAHA IK WORD AANGEVALLEN IN 15 UUR

Bericht  sumpie di nov 27, 2007 8:39 pm

yup,

het grappigste vind ik nog dat hij zoveel troepen stuurt alleen om me aan te vallen ik d8 misschien bluft ie komt ie met heel weinig dus liet ik wat palas en speren staan..

maja ik kon de rest van grondstoffen nie meer opmaken (eigenlijk best slecht) maja

ik moet mijn markplaats ff upgraden na lvl 6 ofzo dan heb ik wat meer handelaren cheers

sumpie

Aantal berichten : 75
Registration date : 02-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

WHAHAHA IK WORD AANGEVALLEN IN 15 UUR Empty Re: WHAHAHA IK WORD AANGEVALLEN IN 15 UUR

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum