Local Stronghold
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Opmerkingen

3 plaatsers

Ga naar beneden

Voor of tegen het voorstel

Opmerkingen Vote_lcap100%Opmerkingen Vote_rcap 100% 
[ 3 ]
Opmerkingen Vote_lcap0%Opmerkingen Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Totaal aantal stemmen : 3
 
 

Opmerkingen Empty Opmerkingen

Bericht  moniekkie vr nov 30, 2007 1:22 pm

Lieftallige alliantiegenoten...

Ik vroeg me af hoe jullie over het volgende denken. Ik ben helemaal voor claimen en reserveren. Alleen ben ik ook van mening dat je niet nu moet gaan roepen dat je iets wil reserveren en dat dat pas weken later gebeurt.

Op s5 hebben we daar het volgende op bedacht. Claimen ok. Alleen moet je het dan wel binnen 3 dagen in je bezit hebben. Ik pas er nl voor om eerst alle berichten door te gaan lezen, en dan te zien dat iemand de locatie die ik op het oog heb 1 maand terug geclaimd had. Want sorry daar heb ik dan maling aan.

Dus mijn voorstel is dan ook, slechts claimen wanneer je ook daadwerkelijk van plan bent die loactie binnen 3 a 4 dagen in te nemen. En wanneer je het ingenomen het hier ff melden, zodat het topic daarna verwijderd kan worden. Zodat het overzichtelijk blijft.

En om het extra handig te maken een polletje waarbij je je ja en nee kan stemmen. Ja is voor, nee is tegen. Als je tegen bent dan graag wel even motiveren.

moniekkie

Aantal berichten : 55
Registration date : 02-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Opmerkingen Empty Re: Opmerkingen

Bericht  sumpie vr nov 30, 2007 7:13 pm

voor of tegen kan je bter pakken dan ja-nee ik ben het wel eens maar tis wel lullig als iemand 15 cropper spot en iemand van ally jat ie maja

sumpie

Aantal berichten : 75
Registration date : 02-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Opmerkingen Empty Re: Opmerkingen

Bericht  moniekkie vr nov 30, 2007 8:19 pm

De poll is niet meer te veranderen. Merkte zelf ook al op dat de vraag stelling niet geheel goed was.
Lullig of niet, maar als je al een maand lang hier een 15 cropper claimt dan heb je dikke kans dat die allang door een ander is ingenomen...

moniekkie

Aantal berichten : 55
Registration date : 02-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Opmerkingen Empty Eerste

Bericht  Dennis=Runescaper za dec 01, 2007 2:31 am

Ik vind alleen wel ,

Wie Het Eerst Komt Wie Het Eerst Maalt.

Mvg

Dennis
Dennis=Runescaper
Dennis=Runescaper

Aantal berichten : 29
Leeftijd : 30
Woonplaats : Diever
Registration date : 03-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Opmerkingen Empty Re: Opmerkingen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum