Local Stronghold
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

REVOLUTIE

Ga naar beneden

REVOLUTIE Empty REVOLUTIE

Bericht  sumpie ma nov 26, 2007 4:47 pm

Dit klinkt misschien erger dat het is maar ik denk dat we een nieuwe leider kunnen zoeken ipv runescaper hij was gister online maar nu heeft ie weer geel....

ik dacht aan pleui of moniek omdat zij de meeste ervaring hebben en deze kunnen doorstromen naar andere leden

sumpie

Aantal berichten : 75
Registration date : 02-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

REVOLUTIE Empty Re: REVOLUTIE

Bericht  Pleui ma nov 26, 2007 7:00 pm

Op 7 december stap ik in het huwelijksbootje en heb weinig tijd om nu direct mijn schouders onder de alliantie te steken. Later misschien maar ik kan wel de nodige tips geven. Vragen kan je ook altijd stellen via igm. Het is gewoon een kwestie van leren uit ervaringen, activiteit en zinvol bouwen aan troepen en gebouwen. Rood kan geheel niet, geel mits excuus. In geval van tijdsgebrek ... sitter zoeken liefst binnen de alliantie. Forum is niet waterdicht want ik sta nog altijd ingeschreven als gast en kan zomaar berichten toevoegen en lezen. Dit zou niet mogen. Nu kan dat nog geen kwaad maar in later stadium en groei krijg je last van spionnen.

Altijd voorzichtig zijn met sollicitaties. Soms zijn er spelers met niet zo nobele bedoelingen. Spioneren op het forum en afleiden op de aanvalslijst hoeveel troepen er zijn. Als je een aanval krijgt met 1 mannetjes kan je de verdediging aflezen Wink . Een veel gebruikte tactiek bij grotere allianties. Nu is dit nog niet aan de orde.

Goeie recrutering via activiteit. Je hebt een link http://travian.drvdijk.nl/graph.php. Je typt de speler en de server in en je ziet zijn groei. Groeit deze speler elke dag ... dan is hij actief en misschien in de toekomst een aanwinst of een potentieel overname speler. Dat hangt af van zijn ervaring en manier van spelen.

Op server3 gebruiken wij deze sollicitatiebrief en dat zegt heel veel over welk vlees we in de kuip hebben. Daarna posten we deze op het forum en doen we een poll.

Aannamebeleid:

Wij hanteren een exclusief aannamebeleid.
Meen jij dat jij een exclusieve speler bent, met de nodige ervaring die wij verwachten.
Gelieve dan deze vragenlijst ingevuld terug te sturen.

* waarom zouden wij jou moeten aannemen?
* wat is je travianervaring tot nu toe?
* Wat is je ally/nav verleden?
* Waarom wil je je huidige alliantie verlaten?
* Wat is je persoonlijke specialiteit?
* Wie zijn je aanvallers? Hoevaak komen zij langs?
* Hoe ziet je dorp er momenteel uit kwa gebouwen en legers
* Wat is je strategie voor komende tijd?
* Wat kun je bieden aan R.O?
* Wat verwacht jij van R.O?
* Ally belang gaat voor eigen belang! Kan je je hierin terug vinden?
_________________

Pleui
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum