Local Stronghold
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

CV

Ga naar beneden

CV Empty CV

Bericht  Pleui do nov 15, 2007 4:06 pm

Pleui is een dualaccount van Jurgen en Petra (man en vrouw) wonende in Marke (Kortrijk)

Mijn verdiensten travian. Vorige server 1 geeindigd op rang 46 met 54 dorpen. 28 volledig uitgebouwde verdedigingsdorpen en een aanvallend leger van meer dan 100k. Ik had stalspelers rond mij geschaard van de alliantie P.Beata (waar ik diplomaat geweest ben) en later veranderd is in Fusion. Ikzelf heb de laatste maanden bij R.O vertoefd. R.O is het eindspel bestolen door een zogezegde cheat van Kaleaso. Niets is minder waar. Had een site gemaakt waar je de graanreserves kon live op zien. Dit was te zien door vriend en vijand dus ... gelijke wapens. Uiteindelijk het eindspel verloren op een 30 min. wegens de ban van kaleaso en het inleveren van enkele WW dorpen.

Nu ben ik actief op Server 3 in de R.O alliantie waar het account Mike en Pleui de spreekbuis is. Op server 3 ben ik germaan en staan in de top 40. Een paar plaatsen achteruit gegaan door het vernietigen van de veeg. Onverwachte aanval geincasseerd en nu verdedigingspunten top 30.

server1 is een opleidingsaccount voor mijn vrouw om haar klaar te stomen voor het grote werk in de toekomst. Heel laat begonnen maar het komt wel goed.

Voila ... dat is zowat mijn cv.

Pleui
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum