Local Stronghold
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

van GROOT naar KLEIN maar nog steeds een GEVAAR

3 plaatsers

Ga naar beneden

van GROOT naar KLEIN maar nog steeds een GEVAAR Empty van GROOT naar KLEIN maar nog steeds een GEVAAR

Bericht  sumpie zo nov 04, 2007 6:47 pm

Ik heb em al eerder vandaag aangevallen en toen had hij geen troepen
nu kwam ik aan en toen had ie wel troepen.. ik denk dat hij best boos is.. zometeen ff de hele troepen van me opsturen om hem klein te houden want zon jongens mogen niet groot worden Mad
van GROOT naar KLEIN maar nog steeds een GEVAAR Auch

sumpie

Aantal berichten : 75
Registration date : 02-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

van GROOT naar KLEIN maar nog steeds een GEVAAR Empty Re: van GROOT naar KLEIN maar nog steeds een GEVAAR

Bericht  Chris de Admin zo nov 04, 2007 6:52 pm

Als je hem gewoon blijft farmen, kan hij niet eens meer zijn troepen opbouwen. Dus gewoon blijven doorgaan
Chris de Admin
Chris de Admin
Admin

Aantal berichten : 100
Leeftijd : 33
Woonplaats : Diever
Registration date : 02-11-07

https://localstronghold.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

van GROOT naar KLEIN maar nog steeds een GEVAAR Empty Re: van GROOT naar KLEIN maar nog steeds een GEVAAR

Bericht  moniekkie zo nov 04, 2007 10:32 pm

Wie zegt dat het zijn eigen troepen zijn die hij daar heeft staan?
Hij kan ook versterking ontvangen. Dan gaan enkel jou eigen troepen eraan. Dat is ook zonde.
Dus mocht hij constant troepen houden, bedenk dan of je wel op deze manier nu al een ruzie wil uitlokken. We zijn allemaal nog erg klein, en ik heb op dit moment niet genoeg troepen om andere te kunnen ondersteunen.

Dus denk goed na voor je een handeling doet

moniekkie

Aantal berichten : 55
Registration date : 02-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

van GROOT naar KLEIN maar nog steeds een GEVAAR Empty Re: van GROOT naar KLEIN maar nog steeds een GEVAAR

Bericht  moniekkie zo nov 04, 2007 10:36 pm

Overigens zie ik dat hij een gallier is. Gallieers zijn goede verdedigers. Dus pas daar voor op. Hij kan nl ook binnen no time vallen maken, en dan ben je ook al je troepen kwijt!

moniekkie

Aantal berichten : 55
Registration date : 02-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

van GROOT naar KLEIN maar nog steeds een GEVAAR Empty Re: van GROOT naar KLEIN maar nog steeds een GEVAAR

Bericht  sumpie zo nov 04, 2007 10:39 pm

hij is germaan maja =)

oja en btw hij begon met mij te scoutte dusja hij vroeg erom

sumpie

Aantal berichten : 75
Registration date : 02-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

van GROOT naar KLEIN maar nog steeds een GEVAAR Empty Re: van GROOT naar KLEIN maar nog steeds een GEVAAR

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum